Thursday 13 October 2011

#9 Dulu punya hal.

Dulu punya cerita. Sebelum kenal si dia. Dulu punya cerita. Ye dulu. Faham?

Aku kuat berangan. Suka sangat berangan. Selalunya orang berangan sebelum tidur. Aku berangan setiap masa. Boleh dikatakan hampir setiap masa aku dihabiskan dengan berangan. Ewah!

Dulu, aku selalu impikan kekasih yang pandai bermain alat musik!
Dulu, aku selalu impikan kekasih yang keluarganya seronok, meriah, dan ada abang juga kakak.
Dulu, aku selalu impikan kekasih yang jauh berumur dari aku. (Eh jap, memang sebelum ni yang berusia lebih pun)
Dulu, aku selalu impikan kekasih yang tak pernah nak kongkong aku dari segi pemakaian, lifestyle asal tahu jaga diri.
Dulu, aku selalu impikan kekasih yang sekepala. Sekepala sahaja bukan dua atau tiga.



.........................................................................................................................
And now,guess what, aku dah jumpa dah. Dah jumpa dan masih bersama. Masih gila dan bahagia. Terima kasi Ya Allah. 


IHMNIJ

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.