Saturday 15 October 2011

#11 Kak, kain akak terkoyak tu.

Dah puas cermin diri? Yakin sangat takda cacat cela terhadap diri kau. Yakin seratus peratus kau betul?  Orang bodoh je tak boleh terima teguran. Orang bodoh je selalu anggap dia makhluk paling sempurna. Agak-agak kebodohan kau tahap mana? Aku syak kau dah ada PHD dalam bidang kebodohan.

Kau kenapa? Suka sibuk hal orang. Selama ni aku makan pakai duit kau ke? Selama ni aku ada pinjam baju kau atau ambik harta kau ke? Seronok kan sibuk pasal hal orang. Seronok bukak aib/jaja cerita orang. Aku tahu, dengan cara tu kau buat kawan. Ala kesian sangat.

Kau rasa, kau sembahyang lima waktu penuh kau dah takda dosa. Suci sangat? Nak nilai dosa pahala orang. Sejak bila kau jadi malaikat. Kalau nk aakap  sangat pasal dosa pahala, meh sini la, meh aku cakap sikit, FITNAH TU DOSANYA LAGI TERUK DARI MEMBUNUH. Ha pandai baca kan? Ke nak suruh aku ejakan?

Tahu kenapa hidup kau susah lately? Sebab kau suka buat taik. Seronok betul buat taik belakang orang kan. Satu-satu masalah datang. Lepas  ni, kau kawan je dengan masalah since takda sapa nak jadi kawan kau.

Cukuplah, jangan bermuka-muka. Aku tahu kau depan macam mana. Belakang kau cantas habis-habisan. Selamat berjaya dalam kehidupan akan datang. Jangan jadi baghal.


Kain sendiri koyak, sibuk jaga tepi kain orang. Nanti mulut koyak, baru menyesal.


Oh, kepada kaki butthurt, yang suka terasa tu, kalau korang terasa, aku ucapkan padan muka. Dah bagi amaran taknak dengar. So, tanggung sendiri!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.